Administratief medewerker - boekhouding en onthaal
Een greep uit jouw takenpakket
- Je staat in voor secretariaatswerk: je neemt de telefoon op, ontvangt klanten met een glimlach, verwerkt inkomende en uitgaande post en zorgt voor een vlotte administratieve flow.
- Je biedt ondersteuning bij de facturatie.
- Je begeleidt klanten bij opstart of wijzigingen: aanvragen van KBO-inschrijving, aansluiting bij een sociale kas, btw-nummer, opmaak van een opstartdossier...
- Je helpt bij de boekhouding: je boekt aan- en verkoopfacturen in, verwerkt financiële verrichtingen en ondersteunt het team waar nodig.
- Op termijn of indien gewenst bied je ook ondersteuning in de loonadministratie van bedrijfsleiders.
Wat we van jou verwachten:
- Je hebt bij voorkeur al ervaring in administratie, boekhouding of klantenondersteuning.
- Met jouw vriendelijke persoonlijkheid en positieve attitude maak jij het verschil.
- Je bent klantgericht en klanten een warm welkom geven, geeft je energie.
- Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
Wat bieden wij jou?
- Je komt terecht in een mensgericht kantoor, dat tevens een gevestigde waarde is in de regio.
- Een correct loonpakket voorzien met extralegale voordelen (maaltijdcheques + hospitalisatieverzekering) op basis van je niveau en ervaring.
- Onmiddellijk vast contract.
- 4/5 tewerkstelling is bespreekbaar.
Kantoor Staden
Roeselarestraat 205C
8840 Oostnieuwkerke