Kantoor Staden

Administratief medewerker - boekhouding en onthaal

Een greep uit jouw takenpakket

  • Je staat in voor secretariaatswerk: je neemt de telefoon op, ontvangt klanten met een glimlach, verwerkt inkomende en uitgaande post en zorgt voor een vlotte administratieve flow. 
  • Je biedt ondersteuning bij de facturatie. 
  • Je begeleidt klanten bij opstart of wijzigingen: aanvragen van KBO-inschrijving, aansluiting bij een sociale kas, btw-nummer, opmaak van een opstartdossier... 
  • Je helpt bij de boekhouding: je boekt aan- en verkoopfacturen in, verwerkt financiële verrichtingen en ondersteunt het team waar nodig. 
  • Op termijn of indien gewenst bied je ook ondersteuning in de loonadministratie van bedrijfsleiders. 

Wat we van jou verwachten:

  • Je hebt bij voorkeur al ervaring in administratie, boekhouding of klantenondersteuning
  • Met jouw vriendelijke persoonlijkheid en positieve attitude maak jij het verschil.
  • Je bent klantgericht en klanten een warm welkom geven, geeft je energie.
  • Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig. 
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.

Wat bieden wij jou?

  • Je komt terecht in een mensgericht kantoor, dat tevens een gevestigde waarde is in de regio.
  • Een correct loonpakket voorzien met extralegale voordelen (maaltijdcheques + hospitalisatieverzekering) op basis van je niveau en ervaring.
  • Onmiddellijk vast contract.
  • 4/5 tewerkstelling is bespreekbaar.

Solliciteer nu

Kantoor Staden

Kantoor Staden

Roeselarestraat 205C

8840 Oostnieuwkerke